Regulamin zakupów HABA RL P.P.H.U
  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
    Zamówienia są przyjmowane przez stronę http://www.haba.pl/biopreparaty
  2. Stroną dokonującą zakupów w Sklepie internetowym przez stronę 
    http://sklep.haba.pl, zwaną dalej Nabywcą jest pełnoletnia osoba fizyczna lub firma. 
    Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu internetowego jest właściciel Sklepu - firma "HABA RL P.P.H.U Rafał Lusina"  zwany dalej Sprzedawcą.
  3. Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
    • w przypadku zamówień realizowanych za pomocą firmy kurierskiej płatnych przy odbiorze i przelewem - po tym, jak do sklepu dotrze od Nabywcy e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia.
    • w przypadku zamówień realizowanych transportem własnym przez Sprzedawcę - po tym, jak Nabywca zaakceptuje zaproponowane przez Sprzdawce warunki i koszty dostawy.
  4. Sklep nie jest zobowiązany do przyjęcia zamówienia w przypadkach, gdy brak przyjęcia zamówienia nie jest skutkiem ukrywania towaru przez Sklep lecz wynika w szczególności z faktycznego braku towaru w magazynie Sklepu lub niemożności jego otrzymania od dostawców Sklepu (nawet pomimo oznaczenia towaru - na stronie sklepu - jako dostępnego), albo też gdy brak przyjęcia zamówienia oparty jest na innej uzasadnionej przyczynie. Sklep, dokłada należytej staranności aby dane zamieszczone w stronie internetowej nie zawierały błędów.
  5. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  6. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Nabywcę towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.
  7. Nabywca może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury. 
    Nabywca może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego wysłania.
    Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Obsługi Nabywca e-mailem pod adresem poczta@haba.pl lub telefonicznie.   
  8. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Nabywcę zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
    Koszty dostawy zostaną uwzględnione w cenach towarów proporcjonalnie do ich wartości. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Nabywcę i określony w zamówieniu sposób.
  9. Czas realizowania zamówienia jest możliwie krótki i informacja o nim jest podawana indywidualnie.
  10. Termin otrzymania przesyłki = czas realizacji + przewidywany czas dostawy
    Przesyłki dostarcza:
    • Poczta Polska - przesyłka kurierska, czas dostawy 1 dzień roboczy
    • HABA RL - transportem wlasnym z negocjowaną ceną kosztu transportu.
  11. Nabywca może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    • przy odbiorze: należność pobiera kurier;
    • Przedpłatę na konto Sprzedawcy
  12. Nie realizujemy przesyłek zagranicznych
  13. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"  (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) Nabywca może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. 
    Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. 
    Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą z wypełnioną częścią "zwrot". Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Nabywcę lub przekazem pocztowym pod adresem wskazanym w zamówieniu. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  14. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją.
  15. Reklamacje.
    Jeżeli po otrzymaniu towaru Nabywca znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę z wypełnioną częścią "reklamacja". Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  16. Umowa sprzedaży zawierana jest między Nabywcą a Firmą HABA RL. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Nabywcy wraz z przesyłką faktury VAT lub specyfikacji zamówienia.
  17. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  18. Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Nabywcy mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
NEWSLETTER
Zapisz się na newsletter i odbieraj informacje o promocjach i nowościach w naszej ofercie
form